2012/10/31

PIZZA egiten

Gaur goizean PIZZA egin dugu ikastolan.

Lehenik eta behin legamia baso bat esnetan desegin dugu.


Ondoren, irinarekin nahasten hasi gara.


Orea ondo nahasitakoan, olio apur bat eta gatz apur bat gehitu, bola bat egin eta harrotzen utzi dugu ordubetez.
Orduan, arrabolaren laguntzaz orea zabaldu eta erretiluan jarri dugu.

T
Talde bakoitzak osagaiak aukeratu ditu eta orearen gainean jartzen joan gara.
Lehenengo tomatea ...


...ondoren urdaiazpikoa, atuna ...




olibak, gazta eta oreganoa .





Oso itxura ona zuten pizza guztiek 


 Labean sartu dizkigute sukaldeko langileek 15 minutuz 180 gradutan eta horren ostean zatitu eta jan dugu.




Gozo baino gozoago egon dira.
Orain etxean egiteko moduan gaude. Detailerik ez ahazteko errezeta ere egin dugu.

EGUN BOROBILA izan da.










40 iruzkin:

  1. Oso ondo pasatu nuen. Martin

    ErantzunEzabatu
  2. Asteazkenean PIZZA egin genuen. Oso ondo pasatu genuen, eta guk egin genituen PIZZAK oso goxo zeuden.

    ErantzunEzabatu
  3. ARAZOAK IZAN DITUT KOMENTARIOA SARTZEKO.

    ErantzunEzabatu
  4. PIZZAk oso gozo zeuden.MARTIN

    ErantzunEzabatu
  5. Oso goxo egon zeen jan egin genuen PIZZA. Gainera ondo pasatu nuen.

    Ane Elizagarai.

    ErantzunEzabatu
  6. Oso gozoak egon ziren pizza guztiak

    ErantzunEzabatu
  7. oso ondo pasatu nuen nire lagunekin pizza egiten eta oso gozo segoen

    ErantzunEzabatu
  8. Oso guapoak ateratzen gara denak argazkietan eta gainera PIZZA erderrak egin genituen.

    ErantzunEzabatu
  9. asteazkenean pizza egin genuen eta oso goxo zeuden.

    ErantzunEzabatu
  10. Oso ondo pasatu nuen gure pizza egiten,gure taldea eta ni oso ondo pasatu genuen,gauza asko bota genituen gure pizzari adibidez tomatea,atuna,jamoia...
    espero dut beste egun baten pizza egon garen moduan ain ondo pasatzea.
    OLATZ.ORTUZAR





    ErantzunEzabatu
  11. Oso ondo pasatu nuen eta gainera ,pizza oso goxo egon zen.

    ErantzunEzabatu
  12. oso ondo pasatu genuen pizza handia eta gosoa izan zen

    ErantzunEzabatu
  13. oso ondo pasatu nuen pizza egiten
    ota oso goxo zegoen

    ErantzunEzabatu
  14. oso ondo pasatu nuen eta gainera oso goxo atera ziren pizzak

    ErantzunEzabatu
  15. pizza egitea oso ondo egon da eta gainera oso gozoa.Maitena

    ErantzunEzabatu
  16. oso ondo pazatu nuen pizza egiten eta oso gozoa zegoen pizza.

    ErantzunEzabatu
  17. Oso gozo egon zen pizza ,eta oso dibertigarri ere.

    ErantzunEzabatu
  18. oso ondo pasatu genuen eta 4.taldeari oso handia atera zitzionez Enararekin banatu zuten.

    ErantzunEzabatu
  19. oso ondo irten ziren pizza guztiak

    ErantzunEzabatu
  20. Pizza eguna zoragarria izan zen!!! Talde bakoitzak bere pizza egin zuen.Talde bakoitzak ea zer osagai botako zion pizzari adostu behar izan zuen,labean sartu eta 15minuturen ostean jan egin genuen.
    Bai gozoa!!Berriro jan nahi dut.

    ErantzunEzabatu
  21. =p oso ondo pazatu nuen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  22. Oso egun polita izan da.

    ErantzunEzabatu
  23. oso ondo pasatu dut
    ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ErantzunEzabatu
  24. nire taldearekin oso ondo konpondu nintzen pizza ateratzeko eta osagai asko bota genituen:atuna,tomatea,olivak...

    ErantzunEzabatu
  25. ederrak geratu ziren pizzak

    ErantzunEzabatu
  26. yejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ErantzunEzabatu
  27. oso ondo pasatu nuen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ErantzunEzabatu
  28. 1.TALDEA,2.,3.,4.,5 PIZZA GUZTIAK OSO GOXOAK ATERA ZIREN

    ErantzunEzabatu
  29. Beste egun baten beste pizza bat egin nahiko dut

    OLATZ.ORTUZAR

    ErantzunEzabatu
  30. Oso goso egon da pizza.Oso ondo pasatu nuen, eta oso gozoa egon zen.

    Leire Arenas.

    ErantzunEzabatu
  31. ñammmmmmmmmmmmm arrrrrrrrrrrrrrrrrrr deliciussssssssssssssssssssssss bbbbbbbbbbbooooooooooooouuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  32. oso egun ona gainera pizza oso ona atera zen oso gozoa baina piska bat
    handia bost pertsonentzako eta lodi-lodia atera zen
    BAINA OSO GOZOA

    ErantzunEzabatu